Första ridturen i snön

Mina hästar har varit på vila nu ett tag. Jag tänkte att allihopa förtjänade en liten semester! Jag har ju självklart redan varit ute med alla hästarna i snön, men detta var den första riktiga, och då fick Storm följa med! Jag skypade med Siri medans, så varför inte ta med henne och Sissi också?
 
Vi red över de stora snöfyllda hedarna i Skördebygden. Snön föll lätt ner på marken och det var hur mysigt som helst. Storm verkade tycka det var jätteroligt och han pulsade glatt fram genom snön.. Det är inte så mycket snö, men han pulsade i den ändå. Latmasken lyfter inte alltid på hovarna! Det var iallafall superhärligt och nu ska jag sätta mig och skriva lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback