Jag undrar...

...Om de kommer öppna de övre delarna på Star Stable Online. Det hade ju varit hur underbart som helst, men det hade nog krävt flera år av arbete. Det som är inringat är ungefär de området som finns på SSO just nu. Där det står "(SB)" menas det med att det är den södra delen av Skördebygden som kommer att komma, såvitt vi vet.
 
Jag har även markerat ut var de fyra olika PC spelen utspelar sig. Där SSO befinner sig är Höstryttarens område, det största av dom alla. Hela den nedre delen, från mitt streck tillhör faktiskt Höstryttaren. De andra tre var jag lite osäkra på, men de är placerade ungefär på rätt ställe.
 
Själv hoppas jag verkligen på att de ska öppna de övre delarna av Jorvik. Om de nu skulle det, eller redan arbetar med det, så lär det dröja flera år innan vi får det, som jag sa ovan. Vi vet ju att vi kommer få Dinodalen, som ligger norr om Valedale, på Vinterryttarens område, så varför skulle de inte kunna öppna ännu mer uppåt? Jag hade iallafall uppskattat det något enormt, och hade inte det varit awesome? Skulle ni vilja att de öppnade de nordliga delarna av Jorvik i framtiden?

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Ja men absolut! :)

2013-12-25 @ 18:10:55
Postat av: Lily Rainstorm

Stämmer nog bra. Det är ju tydligt att de utgått ifrån dessa kartor då man till o med ser i spelet att det står "South New Jorvik County" :DDD Så om det expanderar någonstans är det ju definitivt norrut! *excited*

2013-12-25 @ 19:03:40
URL: http://starstableworld.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback