Mina tankar kring hästön

Hästön kommer snart, dock vet vi inte när. Jag hoppas den kommer i början av nästa år. Det skulle faktiskt inte förvåna mig om de tog betalt för att skicka dit hästarna. Jag och Mirre pratade om det, och kom fram till att max 20 sc skulle vara rimligt för att skicka dit en häst, så att man inte bara kan skicka dit hästarna under natten bara för att slippa sköta dom. Jag hoppas SSO tänkt på det, så att det inte blir så. Det hade faktiskt varit dåligt.
 
Man kommer kunna ha oändligt med hästar när hästön kommer, och jag kommer nog endast ha level 15 hästar där. De hästar som är lägre än level 15 kommer vara i mitt stall, "på träning". Jag kommer självklart ha kvar några level 15 hästar till tävlingar, championat och lopp, men mestadels kommer nog vara på hästön.. Jag kommer skifta mellan hästarna ofta så att jag kan rida allihopa, ena veckan kanske Misty står på hästön och nästa kanske han är hemma, det får vi se.
 
Har en massa funderingar och tankar.. Men nu vill jag höra era! Hur kommer ni göra?

Kommentarer
Postat av: Zoe Yellowtree

tyvär kommer nog min starthäst gallopera på ängarna :/

2013-12-08 @ 17:12:46
URL: http://SuperDream.blogg.se
Postat av: Ebba Flowerstorm

Jag har inte riktigt fattat det där med Hästön än...

2013-12-08 @ 19:04:44
Postat av: Sebbe

Ja, att det skulle kosta en slant verkar ju vettigt, dock tycker inte jag att det ska vara så jättedyrt så man inte har råd. Hästön verkar verkligen vara en superfunktion, särskilt för alla hästfantaster som vill ha alla hästarna som finns i sso! :D

2013-12-08 @ 21:32:19
URL: http://letsplaysso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback