Vad hände med diset och snöandet?

I onsdags kom ju snön till Jorvik. I arenan och nedanför Goldspurs gård var det lite mer disigt och så snöade det. Igår när jag var där, så var det borta. Tråkigt tycker jag, för jag vill inte ha det klart hela tiden, utan även dis och snö som faller. Jag galopperade bort till De glömda hedarna för att försäkra mig om att de inte tagit bort snöandet och disen där också. Det hade dom inte.
 
Jag undrar varför dom ens tog bort det? Var det klagomål för att man inte såg så jättebra, eller tog dom bort det för att de själva tyckte det? Det är iallafall lite tråkigt att de tog bort det, jag gillade ju det, hehe.

Kommentarer
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Det brukar nog "disa" och snöa när jag är inloggad? :/

2013-12-14 @ 15:04:23
Postat av: Melanie

Såg att ditt namn var i dbc kön. Vad kommer du göra när det är din tur i kön? Bara en fråga ag undrade :)

2013-12-14 @ 16:17:13
Postat av: Melanie

Såg att ditt namn var i dbc kön. Vad kommer du göra när det är din tur i kön? Bara en fråga ag undrade :)

Svar: Kommer inte gå med :D
Anna Waterdawn

2013-12-14 @ 16:17:14
Postat av: Emma Waterbard

Snön faller ibland, jag var vid arenan då snöa det inte. Efter några min börja det att disa och snöa :3

//Emma

2013-12-15 @ 07:48:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback