Vad var det för bild egentligen?

 
Denna bilden. Vad var det för bild egentligen? Vi är inte ens säkra på att det är araberna, de kanske bara lagt till skuggan för att vilseleda oss.. De vill att vi ska fokusera på hästen, men det kanske är något helt annat de håller på med som kommer innan jul?
 
Jag har sett spekulationer om hästön på olika bloggar som handlade om just denna bilden. Det får mig att tänka efter. I bakgrunden ser det så fridfullt ut, och det liknar faktiskt en ö.. Kanske är det hästön de håller på med? Jag menar, tänk på transporten. Hästen måste ju komma dit på något sätt! Därför kan de ha lagt till transporten och en hästs skugga i den för att visa oss det.
 
...Eller så är det helt enkelt araberna de menar. Jag syftar på formen på skuggan, det liknar en arab. Det har även snackats om att araberna kanske kommer till Gyllenåsarnas Dal eftersom transporten är röd? Själv tror jag inte de har något med det att göra, jag tror den kommer stå i Skördebygden. Men om den nu stod i GÅD så hade bara lvl 13 + spelare kunnat få tag i den, vilket hade varit ganska bra.. På grund av att alla kommer typ rida runt på den annars.
 
Det kanske även menas att både hästön OCH araberna kommer innan jul. Den 18e december verkar denna "överraskningen" komma. Om vi har riktig tur så kanske vi får både och?! Det hade iallafall varit awesome!

Kommentarer
Postat av: zoe dolphinborn

hoppas det inte är så är level 12 bara...

2013-12-10 @ 15:15:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback