BOBCAT TRÖJA 8D

Okej, jag kunde inte motstå den, för den är SÅ SÖT! <3 Bobcat myströjan, finns i Moorland för 74 sc.. :3 Dessutom gjorde jag upp en inköpslista på saker i GÅD, (min syrra kan komma dit så jag bad henne kolla åt mig.. :3) Allt de jag ska köpa kostar 655 sc! :D Alltså kommer jag ha pengar över till en häst antagligen, tjiho! :3 <3
 
Till Miranda Moonbell och Rose Riverson: Jag har planerat grejerna som ni nog läste, så jag ska slösa så fort jag kommer till GÅD! >:D Dock är inte frisyren inräknad som jag ska ha men jag ska köpa den, Mirre you know vilken.. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Siri Moonbear

Jag vill också veta vilken frisyr ;__; Kika c:

Svar: Jag har ju inget internet här.. :'( i skolan alltså XD
Exenzia

2013-02-26 @ 02:43:44
URL: http://moonbear.blogg.se
Postat av: Mirre

MEN DIN POTATISSLÖSARE!! D': Aja, har du en budget är det kanske liiite okej ;) :D <3

Svar: Aaaaa 8D <3
Exenzia

2013-02-26 @ 19:28:34
URL: http://moonbell.blogg.se
Postat av: Carina Flowerlake

Ps. Man ser inte dina händer!!! :OO Ds. xD

2013-09-24 @ 18:51:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback