Dagens inlägg 19/2

Haii! :3 Stormis & jag gick upp vid 9 idag igen och gjorde våra dagliga uppdrag, det var inte många alls.. Och jag längtar så till lvl 12. D: Men imorgon går jag upp till lvl 12, det vet jag så jag är säker! :3 Jag tävlade med Storm i godsets ridspår, men jag glömde byta till mina bra kläder så tiden blev ganska dålig.. ._. Men jag bytte sen och slog mitt rekord! >:D I uppdragen fick jag en jättegullig muffinströja och så fick jag bära ägg, det var nära att jag tappade dom o_O Vilken tur att jag inte gjorde det! Sen när jag skulle mjölka en ko såg jag att den hade någon slags spårsändare i hornet, den borde inte ha det.. :( Jag red runt klipphärad också med Lisa, fast jag red en bra bit före.. xD Det var väl vad jag gjort fram tills nu, just nu sitter jag och pratar med några av mina bästa vänner medans vi spelar Minecraft! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback