Intervju med min lillasyster Lisa Winterstorm om den kommande hästuppdateringen

Intervjun gjordes för några dagar sedan på en annan blogg men jag vill gärna ha den här också!

Lisa Winterstorm's blogg: http://lisawinterstorm.blogspot.se/

 

Intervju med Lisa Winterstorm om den kommande hästuppdateringen

Hej Lisa! Vad tycker du om den kommande hästuppdateringen?

Jag har längtat efter den väldigt länge, så jag är väldigt glad att den snart kommer.

Mitt svar: Jag håller med dig, jag längtar till varje onsdagsuppdatering för att se om det är den som kommer!

Om du måste välja nu, hur skulle hästen/hästarna se ut som du skulle köpa någon?

En av hästarna skulle i alla fall vara skimmel, men skulle även kunna tänka mig en fuxfärgad häst.

Mitt svar: Skimlar & fuxar är fina, ja alla hästar är väldigt fina. Svartmörkbrun är min favorit. Men jag skulle kunna tänka mig en cremello, krämfärgad med isblåa ögon du vet. ;)

Tycker du det är bra att varje häst är unik? Alltså att man kan tävla i samma lopp med alla sina hästar varje dag?

Ja jag tycker det är bra. Jag tycker det är mycket roligt att få tävla samma lopp flera gånger om dagen med olika hästar.

Mitt svar: Oftast är det ganska kul, men både du och jag har så många, så det kan ju bli uttråkande efter ett tag. xD

Det kanske inte var så många frågor men tack för att du svarade! <3

Hejdå och varsågod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback