Storm är allvarligt skadad

När jag och Storm var i Firgrove uppe i bergen med Siri och Ember råkade jag och Storm ut för en olycka.. Vi tittade ut över utsikten vid kanten och helt plötsligt börjar stenar lossna under Storms hovar och jag känner hur vi faller.. Det enda jag minns var att jag vaknade upp på sjukhuset. Jag fick en hjärnskakning men jag fick lov att åka till Storm för att ta hand om honom. Han har brutit ett av frambenen och läkarna tror han ska bli frisk.. Om inte.. :'( Nu ska en transport hämta upp oss från veterinären i Silvergladebyn, hon kunde inte hjälpa oss då detta var något allvarligt hon aldrig tidigare sett, det var inte bara ett brutet ben, utan hans senor och muskler i benet hade krossats i fallet. :/ Så Rose är på väg till Avalon i Valedale för att hämta örter. :c
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback