Nytt championat i Gyllenåsarnas dal! v9

 
Hejsan!
Det är dags för ett nytt championat!

Nytt championat:
- I denna veckas uppdatering flyttar championatet till Gyllenåsarnas dal där en ny utmanande bana väntar! Vi önskar alla våra skickliga ryttare lycka till, och till er som har missat Championatet i Moorland, oroa er inte, det kommer tillbaka!
 
Den nya utmanande tävlingen!

Nya kläder:
- Nya fina tröjor har kommit till Silverglades hästsportcenter!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
Min kommentar: Ja, det lät väl bra, förutom att jag inte kan komma in i GÅD än.. ;__; Jag kan komma in om några dagar, kunde dom inte haft i både Moorland och GÅD?! xD Dags att kolla på de nya kläderna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback