Appaloosas och cowboykläder! v30

Hejsan allihopa!
- Vackra Appaloosas och cowboykläder är nytt i denna veckas uppdatering!

Nya hästar:
- Två vackra Appaloosas har kommit till Marleys Gård utanför Silvergladebyn!
 
Vilken fantastisk Appaloosa!

Nya kläder:
- Ett cowboyset har kommit till modebutiken The Fashion Barn i Silvergladebyn!
 
Ett coolt cowboyset!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
Min kommentar: Sådär uppdatering, tyckte inte den var särskilt rolig. Visst, appaloosorna var söta, men inget jag kommer köpa. Typ alla kommer köpa dom, så näe, jag skippar det. Cowboysetet var fint, ska kika in det nu. Är lite besviken med uppdateringen, men, men. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback