Dagens inlägg 12/7

Hej. :) Är inte hemma IRL idag heller, men kommer hem vid 6 ikväll kanske. ;D Blir lite bättre bloggning då - om jag orkar. ^^ Ska göra de blåa uppdragen då, om jag inte hinner nu, och levla Dakke. Han blir lvl 13 idag, har räknat med att han blir lvl 15 på tisdag. (Tror jag det var?) Men ska fixa ett tidsinställt till, dagens fråga hade varit tänkt att komma upp vid 12, men kommer upp vid 13 istället. ;) Det jag ska skriva alldeles strax, kommer publiceras vid 15.30, och handlar om att härma folk. :D
 

Kommentarer
Postat av: Sally Lightbridge

Inlägget om att härma folk ser jag fram emot! :D

Svar: Nejmen gud vad bra :'')
Anna Waterdawn

2013-07-12 @ 10:09:45
URL: http://sallylightbridge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback