De tre sista träningarna på Lassie, Mystery & Rose

Nu har jag ridit ett sista träningspass på Lassie, Mystery & Rose. De åker härifrån ikväll. :/ Jag började med Mystery. Han är duktig på dressyr och terräng, så jag red först i paddocken, och sedan full fart mot några hinder nedanför Vingården. Det var så härligt..
 
Sedan var det Lassies tur, värmde upp på vägen ner mot ridhuset. Där började vi hoppa, och hon flög över hindrena som aldrig förr.. Åh fina tjejen.
Sist men inte minst så var det dags för ett terrängpass med Rose. Vi red Vingårdsloppet, och det gick super! Hon susade fram och hoppade snabbt och skickligt.
 
Kommer sakna dom så mycket.. :(
 

Kommentarer
Postat av: Juliette Stardawn

åh dom som är så fina :C

2013-07-15 @ 16:19:52
URL: http://jstardawn.blogg.se
Postat av: anonym

asså bara 2 bilder på lassie fan var elakt och att du säljer dem bara sådär pft aaså nej nu gråter jag!

Svar: HALEY RIVERLAND, jag vet att det är du, kommentera inte sånt skit att jag är elak, det är ett spel, har du inget snällt att kommentera, kommentera inget alls istället för att säga elaka saker! :) Dessutom är det MINA hästar, och du behöver inte oroa dig för dom sötnos! :)
Anna Waterdawn

2013-07-15 @ 17:14:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback