Fakta om Diamondpearl

Diamondpearl, eller som hon kallas - Daim, är ett elegant sto av rasen Appaloosa. Hon är 7 år gammal, och är född den 16e februari, 2006. Hon är 147 cm i mankhöjd, och hon är tigrerad, med en metallisk färg. Hon kommer ifrån Buttergood stallet i södra Jorvik, men blev nyligen uppflyttad till Marleys gård. Hon har tävlats framgångsrikt i fälttävlan, och tagit hem en hel del medaljer! Idag, den 24/7, var jag hos Marley och provred henne, och beslutade därefter att köpa henne. Så nu bor hon hos mig på Vingården. Hon är snäll, men otroligt pigg och tittig, hon är inte så nervös av sig som tur är. Jag kommer börja tävla henne inom kort, ska bli väldigt kul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback