Förändringar på bloggen

Ska göra lite förändringar på bloggen nu.. Ska bland annat ta bort "Dagens inlägg", så det sista skrevs idag, och så ska jag omkategorisera lite kategorier, bl.a. Vänner & Bilder i fokus! Ska också skriva inläggen lite mer välskriva, roligare att läsa då.
 
Ska även bli bättre på att skriva fortsättningen på min berättelse, "Ridlägret". Senaste delen kom ut för länge sen, och det ber jag om ursäkt för! Ibland blir det svårt å skriva en berättelse, och jag har skrivit så många förut. Men denna blev inte bra, så jag ska börja om på en ny när jag skrivit klart denna, och då ska jag fixa manus för vad den ska handla om å så.
 
Men ja, ta bort "Dagens inlägg" & omkategorisering av inlägg och mer välskrivna inlägg, är det som gäller nu! Är det någonting ni vill att jag ändrar på, för övrigt?

Kommentarer
Postat av: Jenny Skydawn

Inget ila menat men om du ska skriva om championat kan du vara snäll och sudda ut de andras namn än ditt eget? :)

Svar: Jag tycker inte det behövs, så jag behåller det... :)
Anna Waterdawn

2013-07-31 @ 20:30:48
URL: http://www.himmeldimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback