Gyllenåsarnas Championat 18.00

 

Kommentarer
Postat av: Nicole Seaknight

Kul att du ville att jag skulle kommentera din blogg med positiv & konstruktiv kritik! Den kommer nu ;) Kom ihåg att inte ta illa upp på det konstruktiva!

Du har en jättefin blogg och snygg design. Du uppdaterar väl, med hyfsat blandade inlägg. När jag läst din blogg tidigare tycker jag dock att det kan bli rätt mycket championat-inlägg. Och eftersom jag helst inte alls läser om championat är det väldigt mycket för mig, haha! Men det där är ju en smaksak :)

Annars har jag verkligen inget att klaga på, men det är alltid kul att läsa lite fler långa inlägg, så det skulle vara ett plus i kanten med fler långa inlägg.

Svar: Okej, tack så mycket för tipsen! :3 Jo, jag vet att jag bloggar MYCKET om championat, och funderar på att lägga ihop det till ETT enda inlägg. :D
Anna Waterdawn

2013-07-19 @ 18:09:57
URL: http://Fireruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback