Jag har bestämt mig...

...Ungefär i alla fall. Ikväll kommer jag antagligen skicka ner de här hästarna, till mitt och min familjs privatstall i Jorvikstallet. Jag kommer sakna dom något enormt, men när jag väl kan ta mig över till södra Jorvik, så kommer jag definitivt att åka ner till dom så ofta jag kan! Jag kommer alltså inte sälja de här hästarna, utan bara flytta ner dom, till vårt privatstall. :) De hästarna som kommer skickas ner dit är troligen Fireblaze, Nightmystery och Rosepetal. Jag gillar de lika mycket som de andra, men jag har inte tid för så många hästar just nu! Kommer sakna de något enormt! Men innan de åker, ska jag träna dom i det dom älskar mest, och tävla i ett sista championat med Lassie & Mystery. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör det nt! Du vet att du kmr sakna dom för mkt

Svar: Det känns bättre såhär. :s
Anna Waterdawn

2013-07-14 @ 14:15:39
Postat av: Courtney Mooncamp

Tråkigt att du lämnar bort Rosepetal, hon var min gavorit av dina hästar ;)

2013-07-14 @ 16:46:57
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se
Postat av: Cassandra

vart har du köpt sadeln på sista bilden?

Svar: FG :)
Anna Waterdawn

2013-07-14 @ 19:50:32
URL: http://riverforce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback