Jag har ett problem

Jag har ett STORT *censurerat* problem.
 
Jag kommer inte in på Star Stable. När jag försöker logga in, så låser sig hela hemsidan, och jag kan inte logga in.. Så Manda, förlåt men idag kan jag inte ta hand om dina hästar. (Kom in) Om jag inte kommer in imorgon osv, vet jag inte vad jag ska göra. Kasta ut datorn genom fönstret kanske? :)
 
*Testar på Chrome*
 
Okej NU FUNKAR DET, no panic, hihihi. :$
 
Det funkar inte, bara ibland.. What to do?! Usch, tänk om det slutar funka helt. :S

Kommentarer
Postat av: Hanna Riverson

Så har det hänt med mig också det e så irriterande

2013-07-27 @ 09:07:41
URL: http://hannasuperdiamond.blogg.se
Postat av: Nathalie Mcstar

ska jag mata dom om du inte kommer in idag? svara på detta i kik c:

2013-07-27 @ 10:26:51
URL: http://dreamtear.blogg.se
Postat av: Haley Sunbear

Har du testat att rensa din historik, cookies osv? Det kanske kan funka då c:

Svar: Oj nej, men det är inga problem längre. Men tack! :D
Anna Waterdawn

2013-07-27 @ 12:12:06
URL: http://www.haleysunbear.blogg.se
Postat av: Hej

Hej Anna! Jag vet att detta inte har med saken att göra men när du publicerar om championatet så kan du ta bild då på t.ex. (?) vdc , det skulle vara kul :-)
P.S älskar när du visar championat bilder på vilken plats du kom. Btw älskar din blogg

Svar: Tar tyvärr inte bilder under championat.. Skärmen fryser en halv sekund så jag laggar bakåt, och det är aldrig kul om man leder ex. :) Tack! :D
Anna Waterdawn

2013-07-28 @ 18:50:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback