Kommentera elaka saker?

Efter att ha blivit tillsagd att jag är elak, för att jag säljer MINA egna hästar har jag tänkt på detta med att kommentera skit. Vad finns det ens för mening med det? Varför trycka ner andra, för att ni mår bättre av det? Eller för att ni vill starta bråk eller något? Det är ju mer eller mindre patetiskt.
 
Det är nog inte bara jag som är trött på detta. Efter att ha bloggat i några månader, så har jag väl fått en del dryga och inte så trevliga kommentarer. Jag säger bara till er, det är både omoget och patetiskt. Sedan vågar ni ändå inte stå upp för det ni sagt, utan kommenterar som "Anonym". Det är fegt att kommentera som anonym, vilket är min åsikt, det visar bara att man inte står för det man säger.
 
Har ni tänkt på att folk har känslor? Folk blir SÅRADE när ni kommenterar sånt skit. Blir så frustrerad på detta.. Varför inte bara vara snäll, och glädjas åt andra? Jag blir själv både ledsen och sårad, när någon kommenterar att jag är elak. Det är bara så lågt, är så otroligt TRÖTT på detta.
 
 

Kommentarer
Postat av: Juliette Stardawn

Håller fullständigt med, så himla patetiskt ;_;

2013-07-16 @ 18:51:59
URL: http://jstardawn.blogg.se
Postat av: Momo

Jag håller med, men Anna, du borde veta att om man är känd så kommer man alltid att få skitkommentarer, och det måste man bara acceptera. :c

Svar: Haha jag är inte känd.. :$
Anna Waterdawn

2013-07-17 @ 11:06:05
URL: http://flyingstuff.weebly.com
Postat av: Momo

Nej, men din blogg är :D
Alltså jag menar att du har många läsare, tittare och så :)

2013-07-17 @ 13:52:13
URL: http://flyingstuff.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback