Middag hos Barney.. Manda goes wild!!

Innan jag börjar berätta om denna upplevelse, så vill jag bara säga detta till Manda. Du kommer hata mig. <333
 
Det började med att vi blev bjudna på middag hos Barney. Det var en helt vanlig morgon, och jag kunde inte ana vad som skulle hända under lunchen. Vi red dit i frid och fröjd, och redan på vägen dit betedde sig Manda underligt. Hon såg allmänt nervös ut, nästan som att hon hade något pågång med Barney.
 
När vi väl kom dit och pratade med Barney, rodnade Manda och blev röd som en tomat! Liksom wtf..
Sedan gick vi till bordet. Och Barney la handen om Manda.. Sedan när de började säga saker jag inte ville lyssna på, fick jag nog och spydde.. TACK MANDA, TACK FÖR DEN!!!

Notera att detta är på SKOJ. VI SES. :D Varje ord är helt och hållet sant. Manda.. Uä.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Lightfield

JAG.HATAR.DIG.OFFICIELT.

2013-07-15 @ 12:34:45
URL: http://snowgaze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback