Min goda vän Juliette Stardawn

I detta inlägget, så tänkte jag skriva och berätta om en knäpp människa, men jag gillar henne ändå. ;)) Hon heter Juliette Stardawn, och bor under ett löv på Vingården. Hon har 4 hestar och gömmer godis i hennes hjälm/mössa/hatt/keps, som hon snott ifrån barn. (FY, DUM.) Hon är även kallad gädda, rabarber, Juli Boo Boo, och massa annat. :DD
 
Hon är en dum rabarberpaj, en elak gädda, men ändå så är hon en underbaaar människa. Jag har känt henne sedan hon skickade ett mejl för några dagar sedan, gud så gulligt det var btw Juli!! Även fast jag känt henne då i typ eh 3 dagar, så tycker jag vi är ganska bra vänner. :)) Eller så har jag uppfattat det fel. *suck* Nejmen.. :))
 
Hon är även väldigt muppig, och dissig, och bara GÅR för att göra headers, men som tur är kommer hon tillbakaaa. :DD Jag vill skriva mer, men. Men. MEN. Jag tog ett smygfoto på dig också rabarber, hoppas du gillar det pussssss. :'D
 
 

Kommentarer
Postat av: Juliette Stardawn

HAHAHAHAH MEN PUSS DIN MÖRT <3 <3

Svar: <3
Anna Waterdawn

2013-07-19 @ 00:01:36
URL: http://jstardawn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback