Min klubbhistoria

Tänkte dra upp min klubbhistoria här, har inte så mycket annat att blogga om just nu. :]
 
Den första klubben jag var med i hette Jorvik Riders Company, och nu när man tänker efter, det hade varit bättre om jag inte gått med alls. Men jag är ändå glad att jag gick med, på sätt och vis. Det började med att jag nästan nyss hade börjat spela, och så blev jag då inbjuden till denna klubben. Jag frågade min syster om hon tyckte jag skulle gå med, och hon sa "Ja, gör du det". Så jag accepterade och gick med. Jag var medlem ett antal veckor, trivdes inte så värst bra, men träffade på Siri Moonbear, som jag träffat genom ett annat spel tidigare, och sen dess har vi varit bästa vänner.
 
Medans jag var med i JRC, träffade jag på en underbar människa, en person, som är en av mina närmsta vänner nu, Miranda Moonbell. Hon hade nyligen lämnat en klubb, och vi grubblade på att skapa en tillsammans. En kväll red vi ner till Moorland (tror jag det var?) och skapade klubben Jorvik Aces. Vi hade inga större mål med klubben, förutom att alla skulle känna varandra, och på så sätt vara en liten familj. Vi tog in medlemmar lite då och då, men klubben slutade i katastrof. Under JA's ridläger var det en medlem som hackade på mig hela tiden, och det blev droppen. Jag och Mirre tog sedan bort klubben.
 
Vi skapade strax därefter Frost Owls. Vi bjöd in de flesta av medlemmarna som varit med innan, förutom denne personen som förstörde för oss i JA, och så var vi ungefär samma klubb. Mirre trivdes inte riktigt som ägaren av klubben, så hon upplöste och så fick jag hålla i det. Det var en mysig liten klubb, men sedan orkade vi inte mer helt enkelt. Vi tog bort klubben.
 
När vi tagit bort FO, så mejlade jag Amanda Lightfield, och frågade om jag fick vara med i Frost Rainbows. Hon var inte säker på om hon skulle ha kvar den, och det skulle bestämmas framåt kvällen. Jag blev senare inbjuden, och stormtrivdes där. Jag fick en massa nya vänner, och trivdes alltså till 100%. Klubben fanns i ungefär 2 månader, eftersom medlemmar börjat snacka skit om en annan klubb, och då blev FR's rykte förstört, och FR raderades.
 
Amanda skapade Golden Mules, hon hade funderat på det namnet tidigare, och skapade den. Den fanns inte så länge, bara några få dagar, så den hann aldrig komma igång.
 
Sedan skapade jag och Mirre Comet Hearts. Vi hade den bara för de som var klubblösa, och vi blev fler än förväntat. Vi var ca 22 medlemmar eller något sådant som mest.
 
Jag hade ställt upp mig på intresselistan till Ocean Warriors, under denna tiden. Jag var mest med i Comet Hearts för att slippa bli inbjuden till klubbar, men nu när jag tänker efter, så saknar jag CH väldigt mycket. Jag gick med i OW söndagen 2 juni, och det är då här jag är idag.
 
Jag är väldigt glad över att ha gått med i de flesta av dessa klubbarna, för jag har träffat vänner som står mig väldigt nära nu.
 

Kommentarer
Postat av: emiliabraveheart.blogg.se

Fint inlägg c:

2013-07-05 @ 16:00:05
URL: http://emiliabraveheart.blogg.se/
Postat av: Kate Mistwood

Vad fint och intressant skrivet *_* ;D

2013-07-05 @ 17:34:57
URL: http://katemistwood.blogg.se
Postat av: U know somebody that likes you verk musch and her namn is Bellis ♥

I FR träffade jag dig Annlurk, Siri & Mirre sso's jönssonliga och jag ångrar de inte ♥

Svar: Aw Bells! ♥♥ Jag är så glad att jag träffat dig, Siri, Mirre, Amanda och en massa fler! ♥♥
Anna Waterdawn

2013-07-05 @ 22:00:42
URL: http://Jorviklife.blogg.se
Postat av: Siri Moonbear

Så det hade varit bäst om du aldrig träffat mig?

Svar: Nej..? Jag menade inte så...
Anna Waterdawn

2013-07-06 @ 00:00:26
URL: http://moonbear.blogg.se
Postat av: Miranda Moonbell

Aw, Potatis! ♥♥♥

Svar: Hihi falukorv ♥♥♥
Anna Waterdawn

2013-07-06 @ 00:01:11
URL: http://designmoonbell.blogg.se/
Postat av: Madelyn Flowerwright

haha det e såå roligt när ni kallar et en massa roliga saker :) Om man tar första ordet i Frost Owls asså Frost och sedan sista ordet i Golden Mules så bildar det den klubb jag är med i :) Frost Mules :) Där stormtrivs jag till 100% herrå "potatis" haha

2013-07-06 @ 08:15:22
URL: http://madelynflowerwright.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback