Söta bloggläsare & flumm

Ikväll har jag stött på en drös supersöta bloggläsare i global, bland annat Frida McHaven. Åh, blir såå glad av alla snälla ord jag får. Detta är en av de större anledningarna till att jag fortsätter blogga! Blir otroligt glad när ni säger att ni gillar min blogg eller så. :D Sedan så följde jag med Bianca Riverforest när hon levlade i GÅD, och jag gjorde stallets tävlingar, bara för JS'en.. :3 Alldeles nyss försökte jag, Kate M och Lily R ta oss in i dörren vid glaciärerna. Jag blev hemskickad, Kate lyckades inte men Lily tog sig in där. :D Kan väl bara säga att det är typ en smugglargrotta där inne. ;) Det har alltså varit en bra kväll! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Sye Yellowtree

jag är ditt fän och beundrare och älskar din blogg <3

Svar: Aw, tack så mycket! :D <3
Anna Waterdawn

2013-07-18 @ 10:38:18
Postat av: Zoe Yellowtree

vart är porten?

Svar: VD!
Anna Waterdawn

2013-07-18 @ 14:26:03
Postat av: Zoe Yellowtree

Anna glömm inte mig vi är championat vänner <3

2013-07-18 @ 14:26:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback