Träningsläger i helgen

I helgen ska jag åka iväg på ett träningsläger, med inriktning terräng. Det kommer hållas i Firgrove, och börjar klockan 12.00 på fredagen. Med mig har jag Rosepetal, som ska tränas inom terräng. Jag har redan fått schemat, och det ser ut såhär;
 
Fredag:
12.00 - Lägret startar, vi äter lunch tillsammans
15.00 - En mysig uteritt i trakterna runt Firgrove
18.00 - Middag
Lördag:
09.00 - Frukost
10.30 - Teori lektion kring terräng
12.00 - Lunch
15.00 - Terrängträning
18.00 - Middag
19.30 - Vi rider tillsammans ner till Fort Pinta och går på discot
Söndag:
09.00 - Frukost
10.30 - Teori lektion kring terräng
12.00 - Lunch
14.00 - Lägret slutar
 
Jag är väldigt spänd på det, och det lär bli superkul! Vi kommer vara en grupp på 10 personer, och vi kommer att få sova i en stuga i Firgrove.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback