Vad tror du händer på onsdagsuppdateringen? v31

Vad tror du händer?
Själv tror jag kanske huvuduppdrag, med tanke på att Meteor springer runt i Gyllenbladsskogen, eller kanske ny utrustning? Kanske någon ny hästras, men inte så troligt eftersom Appaloosan kom förra veckan. Men man kan ju alltid hoppas, haha.
 
Vad hoppas du händer?
Jag hoppas på huvuduppdrag, SJÄLVKLART Södra Jorvik, och det jag väntat på i några månader. Andalusiern & lipizzanern. Jag menar, KOM IGEEEN. Mitt tålamod med att spara SC börjar ta slut.. Aja, hoppas, hoppas, hoppas!! ^^

Kommentarer
Postat av: Amanda Catheart

Det har kommit fram nu och det var att historien fortsatte hos elizateth!!!!!!

Svar: Jag vet. ^^
Anna Waterdawn

2013-07-31 @ 11:08:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback