1000 inlägg

I och med att jag skriver detta inlägget, så har jag skrivit hela TUSEN INLÄGG. Jag har haft bloggen sen i februari, och redan tusen. Under min resa tills där jag är nu, har jag slitit så mycket, för att komma dit jag är idag. Jag minns så väl när jag låg på ungefär 30 unika, vilket var i mars. Nu är jag uppe i 145 unika som mest, och jag är så sjukt glad över det. Jag minns också när jag brukade ha 45 unika på vardagar och 60 på helger. I nuläget ligger det på 90-100 på vardagar och 100-130 på helger, kan knappt fatta det själv. Tycker det är fantastiskt, och jag är så stolt. :') Jag vill tacka alla som besöker min blogg, och läser det jag skriver, det betyder mycket. Det är så roligt att se fler och fler besöka och stanna, det gör en glad. Så, tack så mycket. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback