Aktivitet med OW - Uthålliget och smygande

Idag var det medlemmarnas dag, och jag fick hålla det. Eftersom vi har militärvecka denna veckan, så valde jag att ha ett uthållighetstest och ett test på hur bra de var på att smyga. Vi började i skogen, alltså Hollow Woods. De skulle ta sig förbi två stycken som travade runt i skogen emellan sommarhuset och väderkvarnen, utan att bli sedda, sedan skulle de springa till mig i Valedale. Lisa Winterstorm (http://frostmane.blogg.se/) vann detta, grattis lillsyrran! Sedan skulle jag köra med dom på galoppbanan. :)) Där skulle de springa 30 varv vilket tog ungefär 30 min. Detta vann Patricia Bluewright, grattis! Det var superkul, och jag tyckte det var väldigt lyckat. :D
 
Sedan vill jag ge ett stort tack till Mille Lionnight och Lucy Westlake som var de som travade runt i skogen och letade medlemmar, tack!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie Mcstar

Bra :D

2013-06-13 @ 20:52:02
URL: http://dreamtear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback