Ang. Lagg & fusk

Som de flesta antagligen märkt, så har det snackats MYCKET om att lagga och att fuska. Enligt min egna åsikt tycker jag det är sjukt lågt att lagga och fuska. När folk åker fram och tillbaka i championat t.ex. Så laggar dom, det kan bero på att själva datorn laggar eller att internet är dåligt, och då är det helt okej då det inte finns något att göra åt. Men om man sänker sina FPS med mening, ja då är det INTE okej, eftersom man laggar med avsikt, för att vinna. Då måste man vara desperat, just sayin'. :) Och med fusk, menar jag, det finns en bugg, som gör så man hamnar längre fram än alla andra, vilket gör att man får en BÄTTRE start än ALLA ANDRA, och kommer längre fram, vilket jag tar som fusk. Jag har själv testat buggen ett fåtal gånger under en dag, för att se att det verkligen funkar, och det gör det. Jag hamnade ca en halv häst FÖRE alla andra, och jag tänker inte göra om det. Jag har sett så många göra denna buggen, det syns så tydligt när man vet om den, och nä.. Har inga ord för det, det är bara fel. Sedan så tycker folk att det är okej att lagga i lopp, men nej, de som inte laggar har ju för tusan ingen chans alls då! Hur jäkla rättvist är det tycker ni? Själv laggar jag inte, och kommer aldrig göra det med avsikt. Detta är mina åsikter, men tycker DU detta är okej eller inte?
 
 

Kommentarer
Postat av: Lucy Westlake

Att man åker fram och tillbaka behöver inte alltid bero på att man laggar, det kan bero på dåligt internet också :)

Svar: Haha jo, det har du rätt i, borde kanske tillägga det!
Anna Waterdawn

2013-06-13 @ 17:47:56
URL: http://westlake.blogg.se
Postat av: Natalie Northhill

Jag tycker det är fult att fuska men det kanske inte är alla som gör det med mening. Lisa har ju åkt fram utan att det är med mening och det har jag med men alla som gör det med MENING tycker jag också är dumt.

2013-06-13 @ 18:42:17
URL: http://moondancer.blogg.se/
Postat av: Matilda Greenstone

Som jag skrev på Mandas blogg..
Många har sagt att jag "speed-hackar" eller vad det kallas. Och jag vet att jag har den dator som laggar mycket.
Men jag skulle aldrig använda mig av fusk för att vinna. Jag vill vinna rättvist :)

2013-06-13 @ 20:28:13
Postat av: Matilda Greenstone

Har en dator' ska det stå, inte den

2013-06-13 @ 20:28:41
Postat av: Nathalie Mcstar

Bra skrivet

2013-06-13 @ 20:50:01
URL: http://dreamtear.blogg.se
Postat av: alicia diamondwater

sry att jag e efter, men vad betyder FPS? cx Hur laggar man och hur buggar man på campionat?

Svar: Jag vet inte riktigt, men ju lägre FPS man har, desto mer laggar man, ju mer FPS man har, desto mindre laggar man.
Anna Waterdawn

2013-06-14 @ 09:37:54
Postat av: Maja Starside

Du har så rätt! :)Skulle aldrig falla mejj in och fuska! Hällre komma sist än att vinna....MEN med att ha fuskat! D: Det är bara SÅ fel om man gör de me mening!

Aja, kram

2013-06-14 @ 09:43:57
URL: http://majastarside.blogg.se
Postat av: Madelyn Flowerwright

Jag har aldrig fått en medalj i ett Championat:( :( :( Så jag tycker att de som laggar med flit är I*i*oter!! För tänk de som inte har fårr en endasste medalj (som jag) hur skulle det kännas??. I vissa klubbar som man blir medlem i så måste man ha ett visst antal medaljer för att blir ridlärare eller klubbledare eller nått annat så då de som inte har några då?? Jag är inte med i såna klubbar eftersom att jag tycker att det är drygt! En klubb kickade mig bara för att jag sa till ägaren att det inte var shysst att skriva sånt :( ! Tänk er själva hur det skulle kännas om ALLA andra har hela ryggan ful med medaljer och du inte hade en enda!! Tänk er!!! Det är min åsikt!! Sorry för att jag blev arg men sån blir jag när det gäller Champmedaljer och lagg!

2013-06-14 @ 10:59:09
URL: http://madelynflowerwright.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback