Dagens inlägg 12/6

Idag fick jag nya uppdrag, och rosengården blev så fin. Så vackert där nu. Fick även hämta någon metallgrej hos Conrad, för det ska sättas upp rosor på den på Vingården. Nu vid ingången till Vingården ser man att de satt dit lite metallstänger där, eller vad man ska kalla det för. Ser jättebra ut! Fick denna supersöta blusen på andra bilden nedan, gillar den skarpt. Sedan gjorde jag klart resten av de blåa uppdragen i trädgården, sedan i Fort Pinta och sist GÅD. Men nu stänger spelservern ner, snart kommer friesrarna! Köper dock en ikväll, tillsammans med Manda.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vrf inte skriva spoil.. Jag ville faktiskt inte se rosorna, men nu gjorde jag det för det fanns inte nån förvarning -.-

Svar: Läs inte inlägget då. :)
Anna Waterdawn

2013-06-12 @ 18:12:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback