Dagens inlägg 13/6

Hej och ledsen för dålig uppdatering! Har inte haft med datorn till skolan, och idag var det skolavslutning, vilket betyder sommarlov! ♥ Men ja, har gjort klart ALLA trädgårdsuppdragen, fy tusan så skönt. Sedan har jag gjort ett blått i trädgården, alltså det enda blåa uppdraget där, och sedan i GÅD. ;) Ska fortsätta med uppdragen nu, och sedan levla Mystery. Idag ska jag även rida ett dressyrpass ut på Dakke. Fick lov att köpa någonting annars hade jag inte haft plats med JS, så jag köpte denna lilarosa skjortan för 7100 JS, och hjälmen nedanför fick jag i uppdragen. ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie Mcstar

fina :D

2013-06-13 @ 20:50:44
URL: http://dreamtear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback