Event med OW - KRIG!

Idag var det krig i OW. Ja ett riktigt sådant. Vi invaderade FP och vi var tre lag, med tre olika baser. Det var djuraffären, stallet och Törne. Jag befann mig i stallet och var krypskytt, Maja Riverlake var vakt, Nathalie Mcstar var vakt och Vera Westgren & Kate Mistwood var soldater. Det var skitkul, vi ägde såå. :D Mitt och Daphnes lag fick 210p, så det blev sudden Death. Alltså ställde hon en kemi fråga först, om vad för formel koppar hade, men jag trodde hon menade mugg så jag fattade nada. :)) Så frågade hon vad resistans var, och pro som jag är, kunde jag det. Så JAG, MAJA, KATE, NATHA OCH VERA VANN EN VECKAS MÄSTARE. WEEEY. :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback