Tränar in ett dressyrpogram

När det gäller att träna Mystery i dressyr, och för att få ut honom på tävlingsbanorna igen, så håller jag just nu på att träna in ett LD:1 dressyrprogram med honom. Dock är det bara skritt och trav med i programmet, och senare ska vi testa ett LC program. I alla fall så gick det superbra, mycket snett igenom, en halt på ena kortsidan i 5 sekunder och lite. Superduktig. Gick verkligen jättefint i traven, lyfte inte helt på frambenen i skritten, men annars är jag väldigt nöjd.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nikki W :3

Det är väldigt roligt att läsa om dina ridpass med dina hästar! Fortsätt gärna med det, roligt att läsa om både framgångar och motgångar. :) Har en idé också. Skulle inte du kunna göra en ridningstips kategori? Där du tipsar om olika hoppsadlar, ridmöjligheter, olika övningar o.s.v? :D

Svar: Jo, skitbra idé. Tror nog jag kommer göra det, tack! :) <3
Anna Waterdawn

2013-06-17 @ 21:40:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback