Vackra Frieserhästar! v24

Hejsan alla!
Denna veckas uppdatering innehåller vackra Frieserhästar!

Frieserhästar:
- Tre vackra Frieserhästar har anlänt till Steves Gård! Frieserhästarna är lite annorlunda än de andra hästarna på Jorvik...
 
På vilket sätt är Frieserhästarna annorlunda?
  • De lyfter benen högre när de travar och galopperar!
  • Deras man rör sig i vinden!
  • De är större än de andra hästarna på Jorvik! (Detta betyder inte att de är snabbare)
Releasepris är 990 Star Coins. (Ordinarie pris är 1299 Star Coins)
 
Frieserhästarna är mycket större än de andra hästarna på Jorvik!
 
De är så graciösa!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
Min kommentar: Okej. Jag köper den så fort Manda har tid att logga in, alltså senare. OMG HAHAHA, sorri, men alltså. Det är en av mina favvoraser, å asdfghjkl. ♥___♥

Kommentarer
Postat av: Lova was here

Kvideli vipp :D
Söta hästar ge mig en

2013-06-12 @ 13:38:19
URL: http://lovastarstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback