Vad tror du händer på onsdagsuppdateringen? v24

Ja ni, vad tror ni händer imorgon på uppdateringen? :) Jag tror kanske lite nya kläder och sådant, och sedan kommer ju frieserhästen (omg *-*) som de flesta antagligen vet. Då flyttar en ny häst in i mitt stall, runt sju tiden. Manda och jag köper samtidigt. Aja, det är ju inte detta som inlägget handlar om, right? Ahaha.. Men som sagt, jag gissar på kläder och utrustning, och jag vill INTE att de kommer fler trädgårdsuppdrag, seriöst, jag har tröttnat på dom efter 3 veckor, det blir för mycket. Men det hade inte vart helt fel att kunna leda hästen, kunna klappa den, ha tillhörande hagar till sitt hemstall, fler boxar och sådant. Vill jättegärna ha mer realistiska tävlingskavajer till hoppning och dressyr, och säkerhetsvästar till bl.a. Terräng. :) En svart dressyrhatt vill jag verkligen jättegärna ha också. Detta är mina önskemål, men som sagt, det är många som ni ser, heh. Dock tror jag inte att något av de jag önskar mest händer just imorgon. :3 Har ledigt imorgon, förvänta er bra update, ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback