Dagens inlägg 20/3

Hej! :D Idag fick jag äntligen nya uppdrag från onsdagsuppdateringen, mer om det i nästa inlägg. Iallafall, katterna, kaninera och hundarna hade rymt, så jag fick leta upp dom! :3 Det var kul tyckte jag.. ;D Sen så gjorde jag min druidträning, så jag har 1205/1500 i rykte med Aideens beskydare, Solens Cirkel. :3 Vid 1500 får jag uppdragen om James mardrömmar.. ;) Och så är Moorlands Championat tillbaka, jag körde en testrunda, gick inte bra ett dugg, failade och kom 11a. Men grupperna var väldigt ojämna. :P De blåa uppdragen var i Fort Pinta idag, så jag gjorde dom och tjänade lite cash på det! :D Sen så hämtade jag kräftor i sjön åt Mr K Trout och fiskade vit gös.. :3 Tror det var allt, hihi. Fler inlägg kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback