Dagens inlägg 22/3

Hej ! :) Idag så gjorde jag klart uppdragen med husdjuren, var inte så många, men lämnade lite husdjur åt några personer, de kommer antagligen få det jättebra! :3 Sen så gjorde jag alla blåa på Vingården, och två stycken i GÅD, och såklart fiskningen.. Så jag har tjänat över 1000 JS idag, yay. :''D Red några lopp i GÅD och är beundrad där nu. Ska köpa det mörka och matta tränset, det kostar antingen 28 sc eller 3000 JS. Hade 26 sc.. Lol. xD Och jag känner inte sådär supermycket för att slösa mina JS på det. Sparar till två jackor som kostar ca 7000 vardera. Och man vill ju inte köpa allt för SC ellerhur? x) Gjorde även min druidträning, gick bra och får nya uppdrag imorgon. Blir nivå 14 på söndag, yay! :3 Tror jag ska ut på en uteritt nu innan GÅD, ses sen! :3 I husdjursuppdragen fick jag även denna supersnygga tröjan, dock så bet Rambo sönder den.. Rambo är säkerhetsvaktens hund i Fort Pinta. :3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback