Dagens inlägg 28/3

OMG JAAA, PÅSKLOV! (♥‿♥) OCH GISSA VAD SOM SKA GÖRAS? JO SÅKLART SSO! MER BLOGGNING OCH MERA TID FÖR STORM! Men en dålig sak.. Siri har åkt iväg under påsklovet och kommer tillbaka om EN vecka. ;__; Och medans hon är borta så sköter jag om Emberknight åt henne, han kommer få en egen kategori! :'D (≧◡≦) Men jaa, mina uppdrag är slut, så jag gjorde de blåa, fiskade och gjorde min druidträning. Rider ikväll så missar ALLA tre championaten. </3 Men jag deltar imorgon, WATCH OUT! >:D Imorgon så är det dressyrtävling med ridklubben, så jag ska dra ner till ridhuset runtom 21.00 ikväll och träna in mitt program.. :) Har perfekta outfiten. :D På lördag äre fett stafett och jag blev uttagen till det i måndags! Ska bli så sjukt kul! :D Tror inte jag har så mycket mer att säga, men slänger upp något mer inlägg senare ikväll när jag tränar dressyr, dock får ni inte veta vad jag har för dressyrprogram mwhihihi. :3 Är ledsen för dålig bloggning, men jag har ju skolan.. xD Men inte på helger och lov, då är det mycket mer inlägg som ni KANSKE märkt! :D Aja, ses sen! (◕‿-)

Kommentarer
Postat av: Emily Goldnight

Vet du vart Siri ska åka?

Svar: Yep ;)
Anna Waterdawn

2013-03-29 @ 09:58:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback