Gyllenåsarnas Championat 18.00

Det var en fin eftermiddag och solen sken på Jorvik.
 
Nää.. Det funkar inte..
 
Oki såhär.
 
Jag körde Gyllenåsarnas Championat för andra gången, kört en gång tidigare på min syrras konto. c: Jag failade inte en gång TJIHO.. Men jag kom 6a. Jag körde mot Miranda, SLUTA VINNA! Min syrra körde om mig precis i slutet, fy.. ;__;
 
 
... Mina dagar som drottning över Moorlands Championat är nog över.. :'c
 
Ja jag vet att jag skrev Moorlands Championat, jag brukade alltid vinna där i lvl 10-12, men jag är lvl 13 nu. :c O juste, jag blev det igår, YEAH!
 
 
LVL 13 ALLTSÅ 8D

Kommentarer
Postat av: Miranda Moonbell C:

Hahaha lilla Ankan då C: Det går snart bättre :D vi har ju mer erfarenhet om banan och så :)

Svar: YEAH.. ... D: <3 xD 8D
Anna Waterdawn

2013-03-05 @ 19:07:07
URL: http://moonbell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback