Med Miranda ♥

Miaaaoooowwww ♥ Jag och Miranda har hängt ett tag nu, vi red runt och kollade på svansrosetter. Eller rättare sagt, jag kollade och hon följde med.. xD Men jag gjorde upp en önskelista med alla grejor jag ska ha. You don't wanna know how much it costs.. Aha vill du? xD Oki då säger jag det.. Det kostar 869 sc, bara att börja spara då! ...YAY. Och jag som ska köpa nya hästar.. Jag vill ha en frieser, en andalusier, en lipizzaner, en lusitano, en hannoveranare, en islandshäst och en tinker. Jag VET att det kanske inte får plats i stallet men tänk om de bygger ut dom?! xD Aja, detta kommer kosta.. Kanske 5000 sc sammanlagt? xD Uh, hur många raser nämnde jag? Ska bara räkna, WAIT FOR IT! :D ...Det var 7 hästar som jag ska ha. Tjiho. :3 Jag ska köpa diamantutrustningen i lvl 14 också, alla 3 sakerna, och de kostar 98 sc st.. Så då tillkommer 294 sc. 8D Detta kommer ta ett tag att spara ihop till, men, men. Jag kan ju alltid låtsas att mina hästar står i typ Jorvik Stallet? :D ♥ Aja, sista inlägget för idag, natti! ♥ Kolla på Magic och Storm, dom älskar varandra! :3 ♥ Oki, jag överanvänder "♥", men det är fiiiiint, så whatever! :D ♥ SES IMON. 8D ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback