Sprattel

Tillägg 15/3: Siri och Felix, era kommentarer försvann. Bloggen tyckte tydligen att dom skulle bort, ledsen kompisar.
 
Vet ni något som fascinerar mig? Bläckfiskar. Ja bläckfiskar, du hörde rätt. Eller läste..
 
Bläckfiskar är en sprattlig varelse med 8 eller 10 armar. Dom ser häftiga ut men dom är farliga, har jag hört.. Egentligen så är dom nog inte så aggressiva som de verkar, de blir bara arga på alla båtar som inkräktar på deras revir, eller så kallat hem. Vem skulle inte bli arg om en båt parkerade på ens hus? :( Visste ni att bläckfiskar har TRE HJÄRTAN?! Jag visste inte det förrens jag hörde det på TV, och genast då blev bläckfiskarna ännu coolare. Tänk om man kunde ha en bläckfisk som ett husdjur? Eller akvariumvattendjur. Ha den i ens stall, kolla på den, respektera den, älska den. Dom må vara fula, men alla djur är fina på sitt sätt. Det jag ville komma med i detta inlägget är att bläckfiskar är ett coolt djur. Eller ja, fisk. Bläck. Fisk. En bläckfisk på Star Stable kan till exempel se ut såhär:
 
 
Är den inte HELT BEDÅRANDE? Efter detta inlägg hoppas jag att alla respekterar denna sprattliga varelse. Den ser väl inte så farlig ut? Hoppas ni fick nytta av mitt bläckfisk inlägg, och min idé om bläckfisk som ett husdjur.
 
Kram:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Waterdawn

Sirap o Felix. Kommentarera försvann.. Och ja Siri, en bläckfisk har tre hjärtan, I know. Felix, ja dom ser jättesöwta ut! ^o^

2013-03-15 @ 12:59:55
URL: http://annawaterdawn.blogg.se/
Postat av: Siri Moonbear

Blogg.se hatar mig ;__;

Svar: ... xD
Anna Waterdawn

2013-03-15 @ 15:03:24
URL: http://moonbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback