Vad tror du händer på onsdagsuppdateringen? v13

Jag tror faktiskt hästarna kommer imorgon, eftersom SSO har sagt till någon att det kommer i mars, men det kan bara vara ett rykte, men vem vet? KANSKE SÅ ÄR DET SANT?! Dessutom har de berättat att vi ska hålla koll på nyheterna.. Och så var det ju dubbla Star Coins helg denna helgen, så de kanske vill att man ska köpa på sig tills hästarna kommer? Så jag har TRE anledningar till att hästarna ska komma:
 
1. SSO har sagt att de kommer i mars, och detta är sista onsdagen i mars.
2. De har sagt åt oss att hålla koll på nyheterna.
3. Det var dubbla Star Coins denna helgen.
 
Sen finns det fler saker jag hoppas på, brunt och svart westernträns och en bättre svart westernsadel och en bättre brun westernsadel. En svart dressyrhat vill jag ha, det är liksom det som används på riktigt, ellerhur? Sedan tycker jag det borde komma mer realistiska kavajer, till både hoppning och dressyr. Säkerhetsvästar till terräng vore coolt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback