Designa din alldeles egen t-shirt! v11

Hej allihopa!
Denna vecka har vi satt igång en rolig tävling!

Cowboystövlar:
- Nya coola cowboystövlar finns att köpa i Moorland, Silvergladebyn, Silverglades hästsportcenter, Valedale, Firgrove, Fort Pinta, och Västkobbens fiskeby!
 
Supersnygga cowboystövlar!

T-shirt tävling:
- Denna vecka startar vi en rolig tävling, design din egen t-shirt! Spara bilden nedanför på din dator, designa din t-shirt, och skicka den till oss! Vi kommer välja ut 3 stycken vinnare som kommer få sin alldeles egen t-shirt i spelet!

Följ dessa instruktioner:
1. Högerklicka på bilden nedanför och spara den på din dator.
2. Öppna bilden i Paint, Photoshop eller annat bildredigeringsprogram.
3. Designa din t-shirt!
4. Skicka din design till oss på [email protected]
 
 
EXEMPEL:
Kom ihåg att hålla din design ren, för många små detaljer inte kommer se bra ut i spelet!

Tävlingen slutar om två veckor på Onsdagen den 27 Mars!

PS. På fredag har vi cowboy-fredag! Ta på dig din bästa cowboy-outfit, tävla i pole bending-tävlingar, ta skärmdumpar och ladda upp dom på vår Facebook sida! Våra Lifetime-medlemmar kommer också få en liten överraskning! DS.

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
 
Min kommentar: Älskar stövlarna och ska delta i tävlingen också! :3 Ska även bli kul att ha cowboy-fredag! :D Och längtar så till överraskningen som jag och alla andra Lifetime-medlemmar får på fredag! :D Jag har en gissning på vad det kan vara.. :) I won't tell you about it. :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback