Första träningsschemat för hästarna

Jag tänkte lägga upp ett träningsschema för mina hästar, schemat gäller tills jag ändrar det, alltså i flera veckor så kan det vara detsamma. :)
 
  • Måndag: Storm & Lassie
    Storm; Dressyrpass
    Lassie; Hopp pass

 

  • Tisdag: Storm & Misty
    Storm: Hopp pass
    Misty: Dressyrpass

 

  • Onsdag: Lassie & Misty
    Lassie: Dressyrpass
    Misty: Hopp pass

 

  • Torsdag: -

 

  • Fredag: Storm & Lassie
    Storm: Galopp/distans pass
    Lassie: Terrängpass

 

  • Lördag: Storm & Misty
    Storm: Terrängpass
    Misty: Terrängpass

 

  • Söndag: Lassie & Misty
    Lassie: Galopp/distans pass
    Misty: Galopp/distans pass
Detta därför att jag ska ha bättre koll + att träningen MÅSTE varieras. De kommer alltså tränas i dressyr, hoppning, terräng och galopp/distans varje vecka, en gång vardera! :) Vilodagen är som sagt på torsdagar då jag INTE har tid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback