Dagens inlägg 13/5

Hejsan alla! :D Sitter i skolan nu, har rast till 12.20, träslöjd då, TAGGA! ...Not. :'C I alla fall. :3 Har så tråkigt, dessutom GILLAR jag att blogga i skolan, jag har mer att skriva då känns det som. I alla fall i 'Dagens inlägg', MEHE. :D Dagens planer är väl att träna Misty, tror han fått vila 2 dagar? Ta en skritt tur med Storm, och tävla Lassie, hon blir lvl 11 idag! Ska göra de blåa uppdragen, idag är dom i Valedale, alltså ska jag plocka skräp, leta efter Birdies unga, fattar fortfarande inte hur hon LYCKAS tappa bort dom varje vecka AHAHAHA. Ehm, leta stjärnstenar.. Byta batterier på kossornas sändare, jag tror det är en sändare i alla fall. Kolla om snön har smält till dino dalen, fast det har den ju inte. Och plocka någonting från några blommor, BAM. :D Kram på er, bloggar mer sen! :3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback