Dagens inlägg 16/5

Hej. :D Vi har eget arbete i skolan HELA DAGEN, så chill, älskar det. Vi har det kanske.. ca 5 gånger per termin? :D Läst igenom texterna i engelskan till provet imon, bara glosor & grammatiken kvar. ;_; I alla fall. Så fort jag kommer hem ska de blåa uppdragen göras, sedan deltar jag i VDC som är vid 17.00, har jag för mig. Sen måste jag dra till stallet direkt efter, så kommer hem vid 21.00 ikväll.. :) Blir därför väldigt dålig bloggning idag, så där har ni anledningen till torsdagarnas urdåliga uppdatering. :D Kommer inte hinna tävla med Lassie heller.. JAG SOM TÄNKTE HON SKULLE BLI LVL 13 IDAG, *suck*... Aja, hinner med några tävlingar i alla fall, som tur är. Hade väl inte så mycket mer att skriva, bjuder på en av mina favvobilder & en söt noob bild av mig. (Siri har tagit översta bilden och jag nedersta.) Åh guuud, på nedersta tror jag det var när jag vunnit mitt första guld i MLC, jag var SÅ GLAD. :'D
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja Starside

Aww känner verkligen din lycka i andra bilden :D Due så duktig Ankan <3

Svar: Awe <3
Anna Waterdawn

2013-05-16 @ 18:12:22
URL: http://majastarside.blogg.se
Postat av: Siri was here

Ahahahha kommer ihåg när jag tog den där bilden jag bara "MWIHIHIHIH DU TITTAR IN I KAMERAAAAN 8DDD"

Svar: Haha jag är sjukt söt på den
Anna Waterdawn

2013-05-17 @ 07:36:56
URL: http://moonbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback