Dagens inlägg 21/5

Hej alla. :D Nya designen verkade uppskattas igår, yay! I alla fall, har rast i 1 timme till, så jag sitter med min dator och ska påbörja en design åt en kompis. :] Tyska prov vid 11.50, BUHUH. När jag kommer hem, så ska jag göra blåa uppdrag, de är i FG idag. ;) Sen så drar jag bort till GÅD och gör de där. :D Eller tvärtom. Jag kanske gör de blåa under min tävlingsrunda också. Lassie blir lvl 14 imorgon, så kul!! 15 till helgen kanske? :D Ohohoh, det började åska alldeles nyss, kul. Okej nä. INTE KUL. Jag gillar inte åska, men eftersom jag är i skolan, så känns det säkrare än om man skulle vara ensam. Dock har jag aldrig varit ensam när det åskat, men ifall att det skulle hända i framtiden. ;D Wähähä. :C Idag ska Storm tränas i ett hopp pass och Misty ska ridas ett dressyr pass sen. Ska rida Mystery också, varje dag, med variation, så han behöver inte vara med på träningsschemat. Aja, ska plugga tyska & biologi nu, men som sagt, detta är planerna för dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback