Dagens inlägg 2/5

Sitter och har håltimma i skolan, SO sen vid halv 2! Om vi inte får någon vikarie, så har vi rast till 14.20...! (a) Gjort min tyskaläxa och min engelska läxa. Har geografin kvar, om Amerika.. Wää. D': Jao, jag har TRE läxor tills imon. Har ju 3 prov att se fram emot, och de är på SAMMA VECKA. Alltså, inte okej. x'D Sen har jag ett prov i v23, i Juni alltså. Men jag tänkte slänga in detta inlägget NU, så jag kan skriva ett som jag har pågång efter. :) Tänkte skriva min planering för dagen. När jag kommer hem vid 4, då loggar jag in på SSO, och gör de blåa uppdragen. Kanske deltar i VDC om det går innan 17.00. Om inte, så loggar jag ut när jag är klar med de blåa uppdragen. Åker hemifrån till stallet vid 17.00, kommer hem vid 21.00. :) Gör läxorna i skolan, så jag inte behöver göra de ikväll. Duschar då en snabbis, loggar in på SSO sen! :D Kanske tävlar med Misty då, i alla fall några så han blir lvl 15 imon, aaaah tagga!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback