Dagens inlägg 8/4

Hej människor. :D Sitter i skolan och har rast nu, MUSIC NEXT. Har rast i 20 min till, så tänkte slänga in Dagens inlägg till er. ;D Mina planer för dagen är, bli glad eller arg över uppdateringen, tävla Lassie, träna mina tre hästar, Lassie MÅSTE ridas ett dressyrpass med avslutande uteritt. Sen har vi ju då blåa uppdrag, I think they're in FP.. Jao, inte säker. :D Men i alla fall, det var typ allt jag hade att säga nu, bloggar mer ikväll. Ciao läsare. :D Btw.. Jag är jätteglad att ni läser min blogg, förr förra veckan hade jag ca 45 unika på vardagar och 55 på helger, nu har jag ca 60 unika på vardagar och 70-80 på helger, tack så förbannat mycket! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback