Dagens outfit - Svartblå barbacka

 

Kommentarer
Postat av: Rose

Sjukt fint:) sitter och kollar igenom olika kategorier hehe :D såg nyss att jag inte följde dig fick panik.. jag bara ''va ***!! VAR ÄR ANNA!!! meee... omg måste hittat hennes blogg :O '' sen hittade jag den så jag kunde pusta ut:) men var har du köpt tröjan och tränset? <3

Svar: Haha aw! :3 Tröjan är från ett uppdrag och tränset är ifrån FP. ;)
Anna Waterdawn

2013-06-12 @ 21:06:21
Postat av: Anonym

Sjukt fint:) sitter och kollar igenom olika kategorier hehe :D såg nyss att jag inte följde dig fick panik.. jag bara ''va ***!! VAR ÄR ANNA!!! meee... omg måste hittat hennes blogg :O '' sen hittade jag den så jag kunde pusta ut:) men var har du köpt tröjan och tränset? <3

2013-06-12 @ 21:08:36
Postat av: Sandra (Rose Skystar)

Sjukt fint:) sitter och kollar igenom olika kategorier hehe :D såg nyss att jag inte följde dig fick panik.. jag bara ''va ***!! VAR ÄR ANNA!!! meee... omg måste hittat hennes blogg :O '' sen hittade jag den så jag kunde pusta ut:) men var har du köpt tröjan och tränset? <3

2013-06-12 @ 21:09:00
Postat av: hej igen

Hej sry om det kommer fler kommentarer som är likadana min dator cp sig.. vilket uppdrag?

Svar: Minns inte. :P
Anna Waterdawn

2013-06-12 @ 21:10:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback