Gyllenåsarnas Championat 20.00

Nöjd.
 
EDIT: RUTH HADE VUNNIT OM DET INTE HÄNT EN OLYCKA.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ruth

Det var _faktiskt_ en helt oberäknelig hamnarbetare alltså han betedde sig inte som man ska som de brukar nej han hade något snett i skallen är jag helt övertygad om och jag kunde ju inte veta att han var knasig så det var inte mitt fel att jag kom tvåa egentligen.

Svar: Såg det, om han inte kastat sin låda på dig hade du lätt vunnit.. Men jag visste inte om det var snällt att skriva att han var elak mot dig.. :(
Anna Waterdawn

2013-05-09 @ 00:24:25
URL: http://shortwood.bloggo.nu
Postat av: Carina Flowerlake

Du skulle skrivit : '' jätte nöjd !!!!! '' Jag skulle bli jätte stolt över mig om jag var du! :D Super bra jobbat!! <3 :D

MVH Carina Flowerlake


Svar: Tack så jättemycket! <3
Anna Waterdawn

2013-05-09 @ 18:18:45
URL: http://starstablecarina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email (Bara jag som ser):

Din blogg (Om du har någon):

Din kommentar:

Trackback